شرکت فولاد اکسین خوزستان | خرید فولاد اکسین – فولاد مارکت

خرید فولاد اکسین

شرکت فولاد اکسین خوزستان

لوگو کارخانه اکسین خوزستانشرکت فولاد اکسین خوزستان در سال 1384 تاسیس شد. در سال 1388 با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا، تولید انبوه خود را آغاز کرده است. در سال 1392 کوره های عملیات حرارتی و تولید محصولات خاص را راه اندازی کرد. این شرکت در همان سال موفق شد از مرز تولید 65 هزار تن عبور کند. شرکت اکسین اهواز امروزه توانسته است با تولید انبوه بسیاری از محصولات فولادی و ورق آهن ، بخش کثیری از نیاز بازار فولاد را تامین کند و موفق به کسب رضایت مشتریان شود. رضایت مشتریان باعث شده خرید فولاد اکسین خوزستان رایج باشد.

دفتر مرکزی و کارخانه تولیدی این شرکت در شهر اهواز قرار دارد. این شرکت جزء 6 کارخانه حرارتی جهان با ظرفیت تولید یک میلیون تن محصولات فولادی است. سهام‌داران اصلی فولاد اکسین شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی و گروه ملی صنعتی فولاد ایران می‌باشند.

این واحد تولیدی دارای آزمایشگاه کنترل کیفیت می باشد. این آزمایشگاه بخش های مختلفی دارد. این بخش ها شامل کارگاه ساخت نمونه های آزمایشگاهی، آزمایشگاه خواص مکانیکی، آزمایشگاه کوانتومتری، آزمایشگاه متالوگرافی و آزمایشگاه سیالات می باشد. ورق فولاد اکسین خوزستان از زیر دستگاه عبور داده می شود تا کلیه عیوب داخلی با تعیین اندازه و محل دقیق آنها مشخص می گردد. این بازرسی ها در مراحل برشکاری ورق بسیار حائز اهمیت می باشد.

تولید اسلب در کارخانه فولاد اکسین خوزستان

معرفی برخی محصولات فولاد اکسین اهواز

ماده اولیه مورد نیاز برای تولید ورق فولاد اکسین خوزستان، اسلب است. این ماده اولیه در مرحله اول از دیگر کارخانجات فولاد سازی دارای خط ریخته گری تامین می شود. ابعاد محصول نهایی در ضخامت ۵ تا ۱۵۰ میلیمتر، عرض ۱۱۰۰ تا ۴۵۰۰ میلیمتر و طول ۲۵۰۰ تا ۲۴۰۰۰ میلیمتر می باشد . ابعاد ورق ها جهت عملیات نرماله کردن در ضخامت ۱۰ تا ۱۲۰ میلیمتر، عرض ۱۱۰۰ تا ۴۵۰۰ میلیمتر و طول ۲۵۰۰ تا ۱۵۰۰۰ میلیمتر است و ابعاد ورق جهت عملیات حرارتی در ضخامت ۱۰ تا ۶۰ میلیمتر، عرض ۴۵۰۰ تا ۱۱۰۰ و طول ۲۵۰۰ تا ۱۵۰۰۰ میلیمتر است.

محصولات نهایی فولاد اکسین اهواز

محصول نهایی شرکت فولاد اکسین اهواز شامل انواع ورق فولادی است. از جمله : ورق A516  ،ورق روغنی ، ورق A537cL2، ورق آهن سیاه با مقاومت بالا می باشد که جهت مصارف گوناگون مانند لوله های انتقال نفت و گاز با قطر بالا، مخازن تحت فشار و ذخیره میعانات نفت، گاز و پتروشیمی، دیگ های بخار صنعتی و نیروگاهی، صنایع کشتی سازی و ورق های فولادی سازه های خاص ساختمانی با خواص مکانیکی متنوع مورد مصرف قرار می گیرد.

ورق های فولادی ساختمانی اکسین خوزستان از جمله ورق سیاه ST37 و ورق ST52 ، تحت استانداردهای DIN 17100، EN 10025-2، ASTM A 283، GL 2009  تهیه و تولید می گردند.

فولاد اکسین خوزستان نیز مانند فولاد مبارکه اصفهان در جهت حفظ محیط زیست گام های متعددی برداشته است. در همین راستا موفق به کسب گواهینامه ISO 14001:2004 مدیریت محیط زیست شده است.

همچنین در راستای الزامات احراز صلاحیت آزمایشگاه های آزمون و کالیبراسیون و ISRI 3694 علامت استاندارد اجباری برای محصول ورق فولادی گرم نوردیده گواهیناه ISO/ IEC 17025:2005 را دریافت نموده است.

خرید از فولاد مارکت

شرکت فولاد اکسین اهوازخرید فولاد اکسین در صنعت رایج است. برای خرید فولاد اکسین با ما در ارتباط باشید. فولاد مارکت با بیش از 10 سال سابقه فروش محصولات فولادی و انواع ورق آهن ، عرضه کننده انواع محصولات فولاد اکسین اهواز با کمترین قیمت و بدون واسطه است. شما میتوانید هم به صورت آنلاین از طریق سایت فولاد مارکت و هم به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید و سفارش خود را ثبت کنید!

متاسفانه بدلیل نوسانات شدید بازار ارز، نمیتوان قیمت دقیقی ارائه داد. لذا برای دریافت به روز قیمت ورق آهن یا ورق های فولادی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

Contents

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *