شش پر فسفر برنز | خرید شش پر فسفر برنز – فولاد مارکت

خرید شش پر فسفر برنز

این فلزات برای تولید انواع اتصال دهنده ها و ماشین کاری کاربرد زیادی دارند. این میله های شش پر فسفر برنز در انواع و سایزهای مختلف وجود دارند. خرید شش پر فسفر برنز در بازار بسیار رایج است.

فسفر برنز شش پر فولاد مارکت
فسفر برنز شش پر فولاد مارکت

قیمت شش پر فسفر برنز

در جدول زیر می توانید لیست قیمتی فسفر برنز را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که با توجه به نوسانات قیمتی ارائه یک قیمت دقیق مقدور نیست. لذا پیش از نهایی کردن خرید با تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید و از قیمت لحظه ای بازار مطلع شوید.

لیست قیمت شش پر فسفر برنز

تاریخ به روزرسانی 1402/04/03

کد(ریال)قیمتسایزارسالنام
1013.458.00011-65ارسال از انبار تهرانششپر فسفر برنز

فسفر برنز چیست؟

برنز مدت هاست که از “صرفا آلیاژی معمولی از مس و قلع بودن” فاصله گرفته است و در حال حاضر کلاس وسیع تری از آلیاژهای مس است که هنوز هم کاربردهای جدیدی پیدا می کند. با این حال تنوع برنز می تواند انتخاب مواد را دشوار کند. در این بلاگ پست بیشتر به فسفر برنز می پردازیم. ابتدا ترکیب فسفر برنز را بررسی می کنیم و سپس به نقاط قوت ، معایب ، خواص مکانیکی و در نهایت کاربردهای رایج این فلز مفید می پردازیم.

ترکیب فیزیکی فسفر برنز
ترکیب فیزیکی فسفر برنز

توجه داشته باشید که چگونه درصد روی ، آهن ، سرب و فسفر بی نهایت اندک است. از بررسی شکل بالا ممکن است دشوار باشد که چرا فسفر برنز با اینکه عمدتا آلیاژ مس و قلع است به این نام خوانده می شود. علت نامگذاری این است که تنها درصد پایینی از فسفر (حدود 0.03 تا 0.035 درصد وزنی) لازم است تا این آلیاژ دارای خواص منحصر به فردی مانند جریان بهبود یافته و مقاومت در برابر سایش و سختی شود. فسفر برنز با نام قلع برنزی هم شناخته می شود، اما همیشه مقداری فسفر باید باشد تا به عنوان فسفر برنز شناخته شود. چگالی فسفر برنز در حدود 8.8 گرم بر سانتیمتر مکعب است و اکثر اشکال این آلیاژ به گرمکاری ، سردکاری و عملیات حرارتی پاسخ می دهند. آنها به طرز منحصر به فردی از خواص کشسانی برخوردارند و در برابر خستگی و خوردگی مقاوم هستند. فسفر برنز به راحتی قابلیت شکل گیری ، ریخته گری و لحیم کاری دارد و افزودن سرب ، برنزهای فسفر را قویتر و قابلیت ماشین کاری را بیشتر می کند ، اما فسفر برنزهای بدون سرب هم به خودی خود مقاوم هستند. آنها همچنین برای کاربردهای مقاوم در برابر خوردگی و همچنین در سایر کاربردهایی که به مواد فنری و در عین حال با دوام نیاز دارند استفاده می شوند.

مقاومت ها و ضعف ها

بیشتر آلیاژهای فسفر برنز در برابر کدر شدن و خوردگی مقاوم هستند و در مجاری الکتریکی و سایر محیط های مشابه مفید هستند. آنها همچنین در برابر خستگی مقاوم هستند. و توان خود را در چرخه ها حفظ می کنند. افزودن قلع مقاومت فسفر برنز را به همراه استحکام آن افزایش می دهد و افزودن سرب باعث افزایش قابلیت ماشین کاری می شود ، زیرا تقریبا از برش آزاد قابل تشخیص نیست. ضعف اصلی فسفر برنز می تواند رسانایی الکتریکی پایین آن باشد. زیرا فسفر توانایی فلز برای هدایت جریان را کاهش می دهد. گرد و غبار و دود فسفر برنز هم در هنگام تنفس سمی است. بنابراین باید اقدامات ایمنی را انجام دهید.

خواص مکانیکی فسفر برنز

جدول پایین برخی از خواص مکانیکی مربوط به کاربردها و قابلیت های فسفر برنز را ارائه می دهد. این بخش به طور مختصر هر ویژگی را توضیح می دهد و نشان می دهد چگونه این خواص آلیاژ مس را منحصر به فرد می کند.

خلاصه خواص مکانیکی فسفر برنز (این جدول فقط یک خلاصه کلی است و یک لیست واقعی از تمام خواص فسفر برنز نیست.)

خواص مکانیکی متریکUK
استحکام تسلیم کششی380-450 MPa55100-65260 psi
ضریب الاستیسیته110 GPa16000 ksi
هدایت الکتریکی (مرتبط با مس خالص)

15%

سختی (راکول B)

75-85

قابلیت ماشین کاری

20-100%

استحکام تسلیم کششی مقدار تنشی است که نقطه ای را تعیین می کند که بعد از آن ماده تغییر شکل پلاستیکی می دهد. این شاخص یک شاخص رایج برای استحکام تسلیم نشدن یک ماده است ، زیرا این نقطه باعث خمش یا کشش آلیاژ نمی شود (البته استثناهایی وجود دارد). استحکام تسلیم کششی یک معیار مفید برای ماشین کاری و همچنین در کاربردهایی است که مواد باید فرم خود را بدون به خطر انداختن یکپارچگی سازه حفظ کنند. فسفر برنز  دارای قدرت تسلیم چشمگیری است که با برخی از آلیاژهای آلومینیوم مطابقت دارد و حتی از سایر برنزها هم پیشی می گیرد و این به علت درصد بالای قلع و فسفر آن است. هنگامیکه فسفر برنز با ویژگی های فنری خوب ترکیب شود ، آلیاژی ایجاد می کند که قوی است و استحکام خوبی دارد.

ضریب الاستیسیته یا مدول یانگ توانایی ماده برای تغییر شکل کشسانی را توصیف می کند. این شاخص در واقع میزان سختی یک ماده را تعیین می کند. به شکل متناقضی مدول یانگ بالاتر ماده الاستیک تری را نشان می دهد. اما این ضریب معیاری برای “کشش” نیست. بلکه معیاری برای استحکام مواد داخلی و احتمال بازگشت مواد به شکل اولیه خود در حضور نیروی فزاینده است. لذا مدول یانگ به این معناست که ماده به طور کلی قوی است ، زیرا تحت شرایط فزاینده تغییر شکل پلاستیکی نمی دهد. فسفر برنز دارای مدول الاستیک نسبتا بالایی است که نشان می دهد به اندازه سایر آلیاژها قوی نیست اما می تواند در شرایط متوسط خود را حفظ کند. این باعث می شود که فسفر برنز هم برای عملیات شکل دهی مفید باشد و هم ماشین کاری آن دشوار باشد.

رسانایی الکتریکی فسفر برنز حدود 15 درصد مس خالص است. پس چرا در کاربردهای الکتریکی از آن استفاده می شود ، درحالیکه مس قابلیت هدایت الکتریکی بهتری دارد؟ پاسخ در تعادل خوب فسفر برنز در مقاومت در برابر خستگی ، مقاومت در برابر خوردگی و هدایت الکتریکی نهفته است. توانایی فسفر برنز در مقاومت ، قدرت و رسانایی به این معنی است که اجزای الکتریکی ساخته شده در فسفر برنز بیشتر از آنالوگ های مسی دوام می آورند. بنابراین فسفر برنز برای کاربرد طولانی مدت در کلیدهای برق ، اتصال دهنده ها و موارد دیگر مورد استفاده قرار گرفته است ، زیرا می تواند بارهای مکانیکی و الکتریکی را بهتر از نمونه های مسی معمولی تحمل کند.

سختی مواد همیشه مرتبط با سختی استاندارد ماشین است. جدول شماره یک مقادیر سختی را براساس مقیاس راکول B نشان می دهد که اغلب برای توصیف سختی آلیاژهای مس و سایر فلزات استفاده می شود. موادی که سختی کمتری دارند معمولا نرم تر هستند. به این معنی که راحت تر خراشیده می شوند. فرو رفته می شوند و به صورت موضعی تغییر شکل می دهند. در حالیکه اعداد بالاتر نشان دهنده ماده ای هستند که خراشیدن آن دشوار است.

قابلیت ماشین کاری ماندد سختی معیاری مقایسه ای از توانایی یک ماده برای ماشین کاری است و همیشه به برخی از مواد ماشین کاری استاندارد اشاره دارد. ماشین کاری این ماده آسان است و مشکلات کمی در کارگاه ایجاد می کند. فسفر برنز را می توان با افزایش سطح سرب خریداری کرد که مشکل ماشین کاری آن را از بین می برد. بنابراین درحالیکه آسیاب اکثر آلیاژهای فسفر برنز تا حدی دشوار است این موضوع با انتخاب آلیاژ مناسب حل می شود.

 

خرید شش پر فسفر برنز
خرید شش پر فسفر برنز فولاد مارکت

طول استاندارد

ما در فولاد مارکت این میله های شش پر را در طول های استاندارد عرضه می کنیم. در صورت نیاز می توانیم به صورت اختصاصی در ابعاد موردنیاز شما هم این میله ها را تولید کنیم. این میله ها برای تولید اقلامی مانند پیچ و مهره و اتصالات درپوش بسیار مناسب هستند و در عین حال هزینه ابزار و نیروی کار را کاهش می دهند و ضایعات را به حداقل می رسانند. از دیگر کاربردهای این میله می توان به صفحات پایه، بندکاری تزئینی و لوازم خانگی اشاره کرد. ما همچنین این میله ها را با آلیاژهای مختلف نظیر درجه بندی های مختلف آلومینیوم، سرب و فسفر برنز ارائه می دهیم.

ماشین کاری و پردازش

فسفر برنز از سختی و در عین حال قابلیت ماشین کاری، برش و سوراخ کاری بالایی بهره می برد و غیر مغناطیسی و بدون جرقه است.

خرید شش پر فسفر برنز

برای خرید شش پر فسفر برنز ، استعلام قیمت شش پر فسفر برنز و هرگونه سوال درباره نحوه فروش شش پر فسفر برنز می توانید به وبسایت فولاد مارکت مراجعه کنید. توجه داشته باشید که بیش از نهایی کردن خرید حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آخرین قیمت آن اطلاع حاصل نمایید. فولاد مارکت با بیش از 10 سال تجربه در زمینه فروش انواع فولاد آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.

شش پر فسفر برنز چیست؟

یکی از مقاطع فسفر برنز است. این فلزات برای تولید انواع اتصال دهنده ها و ماشین کاری کاربرد زیادی دارند. این میله های شش پر فسفر برنز در انواع و سایزهای مختلف وجود دارند. خرید شش پر فسفر برنز در بازار بسیار رایج است.

نحوه خرید شش پر فسفر برنز چگونه است؟

کافی است با کارشناسان ما در فولاد مارکت تماس بگیرید و پس از تهیه پیش فاکتور خرید خود را نهایی کنید.

Contents

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *