فولاد ضد زنگ مارتنزیتی | خرید فولاد مارتنزیتی – فولاد مارکت

فولاد مارتنزیتی-فولاد مارکتخرید فولاد مارتنزیتی

خرید فولاد مارتنزیتی در بازار رایج است. این فولاد کاربرد صنعتی زیادی دارد.

برای بسیاری از کاربردها که مستلزم نه تنها مقاومت دربرابر خوردگی است بلکه نیاز به استحکام بالا،سختی بالا،مقاومت به سایش و حفظ لبه های تیز و زوایا درقطعه است ، ازفولادهای مارتنزیتی استفاده می کنند. از آنجایی که بیشتر فولادهای ضدزنگ مارتنزیتی فاقد نیکل هستند، این فولادها را می توان ابتدا آهنگری نمود و سپس با آستنیته و سردکردن سریع (تشکیل مارتنزیت) و بازپخت دادن، عملیات حرارتی کرد. فولاد ضدزنگ مارتنزیتی خاصیت مغناطیسی دارد. همچنین قابلیت حصول محدوده متغیر از سختی را دارد. برای ساخت بلید توربین های بخار ازاین نوع فولاد استفاده می گردد.

 

فولاد ضدزنگ مارتنزیتیفولاد ضد زنگ فریتی

خرید فولاد فریتی مورد توجه مهندسین است.

این دسته ازفولادهای ضدزنگ هردو ساختارمتالورژیکی مربوط به فاز های فریت و آستنیت را همزمان درخود دارد. ازاینرو آنها را فولادهای ضدزنگ duplex نیز نامگذاری کرده اند .این فولادها از این جهت مورد توجه مهندسین طراح‌ قرار دارند که مقاومت به‌ خوردگی آن‌ها مثل فولادهای زنگ نزن نیکل‌ دار بوده اما ارزان‌ترند زیرا در ترکیبشان نیکل وجود ندارد. با وجود این، فولادهای زنگ نزن فریتی نسبت به فولادهای آستنیتی کاربرد محدودتری دارند، زیرا شکل‌پذیر نیستند، به فاق حساس‌ بوده و قابلیت جوشکاری ضعیفی دارند.

 خرید از فولاد مارکت

فولاد مارکت مرکز تخصصی فروش فولاد است. در فولاد مارکت انواع فولاد ضد زنگ مارتنزیتی و فریتی در ابعاد استاندارد کارخانه یا مطابق با ابعاد و اندازه های مد نظر شما عرضه می شود. برای سفارش و خرید فولاد ضد زنگ مارتنزیتی و فریتی و اطلاع از قیمت فولاد ضد زنگ مارتنزیتی و فریتی میتوانید به صورت آنلاین یا حضوری اقدام کنید.همچنین برای دریافت مشاوره رایگان میتوانید با ما تماس بگیرید. در فولاد مارکت با سالها تجربه آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

شایان ذکر است که بدلیل نوسانات شدید بازار ارز، قیمت ها متغیر هستند. لذا برای دریافت قیمت های به روز با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید!

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *