شرکت فولاد ناب تبریز – فولاد مارکت

لوگو فولاد ناب تبریز شرکت فولاد ناب تبریز در سال 1382 در 35 کیلومتری غرب تبریز در زمینی به وسعت 170 هزار متر مربع ثبت گردید. راه اندازی خط تولید آن از ابتدای سال 1383 آغاز و تقریبا پس از یک سال به پایان رسید. این مجموعه دارای 46500 متر مربع فضای سرپوشیده میباشد و در حال حاضر خط 1 و 2  شرکت ناب تبریز با 400 نفر پرسنل آموزش دیده و با سابقه در دو شیفت کاری مشغول به تولید بوده است . این مجموعه با ظرفیت توليد اسمی 000/450 تن در سال جزو بزرگترين توليد كنندگان مقاطع فولادساختماني از قبیل انواع نبشی ، ناودانی و تیرآهن در كشور محسوب میگردد. به همین دلیل خرید فولاد تبریز رایج و معتبر است.

خطوط تولیدی این مجموعه با هدف تولید با کیفیت ترین مقاطع مورد نیز در سایز های مختلف ساخته شده است . این خطوط از کوره های پیشگرم ، ماشین های صاف کن ، استند های نورد و واحدهای بسته بندی اتوماتیک تشکیل شده اند.

 

ویژگی های فولاد ناب تبریز

ویژگی ها و مزایای بسیاری فولاد ناب تبریز را از سایر شرکت های تولید کننده آهن و فولاد متمایز میکند از جمله :

  • کارخانه-فولاد-ناب-تبریز استفاده از تکنولوژی روز دنیا در فرایند تولید
  • تولید انواع مقاطع سفارشی
  • تولید انواع مقاطع بر حسب استانداردهای جهانی
  • گسترش مداوم کمی و کیفی
  • تنوع محصولات تولیدی با ابعاد سفارشی
  • بهره مندی از نیروی انسانی متخصص داخلی و خارجی

مواد اولیه مصرفی فولاد ناب تبریز

شرکت فولاد ناب تبریز با استفاده از نیروی مجرب انسانی و تجهیزات مناسب ، انواع نبشی ، ناودانی و تیرآهن را در سایز های مختلف و با مواد اولیه مصرفی با کیفیت تولید می کند . مواد اولیه مصرفی این شرکت شامل بیلت های فولادی 100 – 150 میلیمتر است که بخش زیادی از این مواد توسط تولید کننده های داخلی و بخش دیگر آن توسط شرکت های وارد کننده تامین میگردد.

 

محصولات فولاد ناب تبریز

شرکت فولاد ناب تبریز شرکت فولاد ناب تبریز سال هاست که در زمینه تولید محصولات فولادی از قبیل : تیرآهن ، نبشی و ناودانی با بهره گیری از مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا مشغول به کار است . کیفیت بالا ، تنوع محصولات ، رعایت استانداردهای ملی و جهانی و همچنین قیمت مناسب از عوامل عمده موفقیت این مجموعه میباشد.

نبشی فولاد ناب تبریز

نبشی های فولاد تبریز که با استاندارد GOST 8510:1986 تولید میشود ، در صنایع ساختمانی ، دکل سازی ، توزیع و انتقال نیرو ، نفت و گاز و غیره کاربرد بسیاری دارند.  این مقاطع در ابعاد و اشکال مختلفی تولید می شوند که باتوجه به نیاز مشتری میتواند متفاوت باشد و طبیعتا قیمت نبشی فولاد ناب تبریز نیز باتوجه به نوع آن تغییر میکند.

 

ناودانی فولاد ناب تبریز

ناودانی فولاد تبریز که با استاندارد تحویل DIN EN 1026-1:2009 عرضه میشود ، در ابعاد و اندازه های مختلفی از جمله : ناودانی سبک 80 ، ناودانی سبک 120 تا ناودانی سبک 160 تولید میشود. این شرکت یکی از با کیفیت ترین تولید کننده های ناودانی بال شیبدار با تلرانس بالا میباشد. قیمت ناودانی فولاد ناب تبریز با توجه به نوع و سایز آن متغیر است .

 

تیرآهن فولاد ناب تبریز

انواع تیرآهن های ساده و هاش ( تیرآهن IPE – تیرآهن INP و تیرآهن IPB) که جهت مصارف ساختمانی ، پل سازی ، خودرو سازی و غیره کاربرد دارد ، توسط مجموعه فولاد ناب تبریز تولید و عرضه میشود. قیمت تیرآهن فولاد ناب تبریز به عوامل مختلفی از جمله سایز تیرآهن ، نوع تیرآهن H یا I بودن و غیره بستگی دارد.

 

Contents

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *