لوگو جهان فولاد سیرجان

شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان در سال ۱۳۸۸در سیرجان کیلومتر ۵۰ جاده شیراز- جنب شرکت معدنی و صنعتی گل گهر ، توسط شرکت توسعه و آبادانی استان کرمان که از شرکت‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران است ، تاسیس گردید و پس از گذشت مدتی تغییراتی در سهامداران آن ایجاد شد. شرکت فولاد سیرجان در برنامه‌های خود احداث 7 کارخانه را در دستور کار خود دارد ، که عبارتند از: دو کارخانه ذوب و ریخته گری با ظرفیت دو میلیون تن شمش فولادی در سال ، دو کارخانه احیاء به ظرفیت دو میلیون تن آهن اسفنجی و سه کارخانه نورد و فولاد آلیاژی به ظرفیت تولید 2 میلیون تن محصولات نوردی و آلیاژی. این مجتمع اولین تولید کننده آهن اسفنجی در سیرجان است و به طور کلی با هدف تولید ۶ میلیون تن محصولات فولادی مورد بهره برداری قرار گرفت. خرید فولاد سیرجان در ایران بسیار معتبر است.

 کارخانه ها و پروژهای شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان

همانطور که پیش تر هم اشاره شد ، این شرکت در حال بهره برداری از چندین کارخانه و با اهداف گوناگون میباشد.از جمله مهم ترین پروژه های در حال بهره برداری فولاد سیرجان ، کارخانه احیاء مستقیم شماره ۱ سردار شهید الله دادی میباشد.  مدیر این طرح شرکت کانی مس می باشد و طی یک سال گذشته ظرفیت تولید یک میلیون تن آهن اسفنجی با تکنولوژی میدرکس را داشته است. مواد اولیه مورد نیاز این کارخانه گندله، از کارخانه گندله سازی شرکت گل و گهر تامین میشود.

یکی دیگر از این کارخانه های در دست احداث ، کارخانه احیاء مستقیم شماره ۲ سردار شهید شول می باشد. هدف اصلی این کارخانه تولید آهن اسفنجی به ظرفیت یک میلیون و هفتصد هزار تن در سال می باشد. در این مجموعه در حال تاسیس تمامی محصولات فولادی با تکنولوژی میدرکس تولید خواهد شد و باعث ایجاد اشتغالزایی برای 400 نفر می گردد.

از دیگر  پروژه های این مجتمع ، کارخانه فولاد سازی شماره ۲  می باشد که با ظرفیت تولید یک میلیون و سیصد هزار تن در سال برای تولید انواع بلوم و شمش فولادی با تکنولوژی کوره قوس الکتریکی در دست احداث می باشد.

محصولات شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان

فولاد سیرجان چندین سال است که در زمینه تولید محصولات فولادی مشغول به فعالیت است و سابقه بسیار درخشانی را در کارنامه خود ثبت کرده است. تمام محصولات این شرکت با کیفیت بسیار عالی تولید میشود . از جمله محصولات فولاد سیرجان می توان به موارد زیر اشاره کرد :

جهت اطلاع از قیمت محصولات جهان فولاد سیرجان ، مانند قیمت میلگرد آجدار سیرجان و سایر محصولات میتوانید به صفحه اختصاصی آنها مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما در فولاد مارکت تماس بگیرید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *