لوگو فولاد ماهان سپاهان شرکت فولاد ماهان سپاهان در سال 1383 با ظرفیت اسمی سالانه 300،000 تن در استان اصفهان تاسیس گردید. این شرکت در سال 1389 به بهره برداری رسید. این شرکت یکی از اصلی ترین تولید کنندگان انواع لوله و پروفیل با مصارف در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، آب و ساختمان در کشور است. به علاوه محصولات این شرکت در حوزه های مختلف صنایع از جمله انرژی ( گاز طبیعی ، نفت، آب ) و ساخت و ساز از کاربردهای وسیعی در سطح ملی و بین المللی برخوردار است.

شرکت فولاد ماهان سپاهان سرآمدی بر استقرار و بهبود مستمر سیستم مدیریت کیفیت ، سیستم مدیریت زیست محیطی ، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای و سیستم مدیریت کیفیت برای سازمان های تامین محصول و خدمت برای صنایع نفت، پتروشیمی و گاز طبیعی  است. محصولات کارخانه فولاد ماهان توسط سازمان ملی استاندارد ایران مورد تایید قرار گرفته است. این شرکت مجاز به استفاده از علامت استاندارد ایران برای محصولات خود می باشد .

محصولات شرکت فولاد ماهان سپاهان در دو بخش انتقال و ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد. در بخش انتقال این محصولات در صنعت گاز طبیعی، پتروشیمی و آب کاربرد دارند و در حوزه ساخت و ساز نیز در زمینه خدمات شهری مانند وسایل ورزشی عمومی، شهربازی، مبلمان شهری، گاردریل جاده ها، ستون های پارکینگ، اسکلت فولادی سوله، تیرهای روشنایی ، ساخت فرودگاه ها ، پل ها،  نرده،  و درب و پنجره مورد استفاده قرار می گیرند.

محصولات فولاد ماهان سپاهان

شرکت فولاد ماهان سپاهان فعالیت های اصلی این مجموعه در زمینه تولید انواع پروفیل های فولادی:

  • تیرآهن ۱۴ دوازده متر سبک و سنگین استاندارد
  • نبشی ۸ شش متر درجه ۲ سبک استاندارد
  • ناودانی ۱۰ شش متر درجه ۲ سبک استاندارد
  • لوله های آب و گاز

 

در یک دسته بندی کلی می توان محصولات تولیدی فولاد ماهان را به دو بخش : لوله و پروفیل تقسیم کرد.

پروفیل فولادی ماهان پروفیل فولادی : پروفیل های فولاد ماهان در سایزهای مختلف از جمله ۴۰*۴۰ تا ۵۰*۱۰۰ میلیمتر با ضخامت ۶/۱ تا ۵/۴ میلیمتر تولید میشوند.  وزن هر متر از این پروفیل ها بین ۸۸/۱ تا ۵۵/۹ کیلوگرم می باشد. این محصولات تحت استاندارد DIN 2395-3 و JIS G3466 تهیه و به بازارمصرفی عرضه می شوند.

 

لوله گاز، آب و صنعتی ماهانلوله های آب ، گاز و صنعتی : شرکت فولاد ماهان سپاهان با استفاده از تجهیزات پیشرفته و به روز ، و به روش ERW تمام لوله ها را تولید میکنند. همچنین امکان تولید لوله های شبکه سراسری درون شهری و برون شهری با قطر بیرونی ۱ تا ۱۲ اینچ، ضخامت ۱٫۵ تا ۱۲٫۶ میلیمتر و طول ۶ تا ۱۲ متر را دارا می باشد. این لوله های صنعتی بر اساس گریدهای X46 تا X52 و به روش  ERW  که اقتصادی ترین روش تولید لوله است تهیه و عرضه می گردند. لوله های گاز ، آب و صنعتی فولاد ماهان بر اساس استاندارد IGS – M – PL – 001-1، IGS – M – PL – ۰۰۱ – ۲ (۱)،API 5L، ASTM A53، IPS-M-PI-190، ISIRI 3360،ISIRI 3574،DIN 2440، EN 10025،JIS G3452 می باشند.

جهت اطلاع از قیمت تیرآهن ماهان ، قیمت پروفیل ماهان و قیمت لوله های فولاد ماهان می توانید با کارشناسان ما در فولاد مارکت تماس بگیرید.

نکته : توجه داشته باشید که به دلیل برخی سواستفاده ها از نام شرکت پروفیل صنعت ماهان ، محصولات این شرکت  فقط با آرم فولاد سپاهان ماهان  ” psm ” در بازار بفروش میرسد . نشان ” psm ” بر روی تمامی تیرآهن های شرکت پروفیل صنعت ماهان حک شده است.

تیرآهن فولاد ماهان سپاهان

برای خرید محصولات فولاد ماهان سپاهان با ما تماس بگیرید. پیش از نهایی کردن خرید حتما با کارشناسان ما در فولاد مارکت در ارتباط باشید.

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *