شرکت فولاد کاویان | خرید فولاد کاویان – فولاد مارکت

خرید فولاد کاویان

شرکت فولاد کاویان

شرکت فولاد کاویان در سال 1372 در ۹ کیلومتری جاده اهواز خرمشهر به مدیریت آقای مهندس علی اصغر گنجیان تاسیس گردید.

فولاد کاویان بعنوان اولین تولید کننده ورقهای سنگین فولادی در ایران با بیش از دو دهه تجربه وحضوری موفق درعرصه صنعت واقتصاد توانسته محصولاتی مطابق با استانداردهای جهانی تولید کرده وبا استفاده از تجهیزات و تکنولوزی مدرن آمادگی تولید و تامین نیازهای فولادی مصرف کنندگان در اقصی نقاط جهان را دارد. محصولات فولاد کاویان اهواز در زمینه ورق های فولادی و اسلب نازک مطابق با استاندارهای بین المللی  DIN، IN، ASTM  و غیره به بازار عرضه می گردد.

خرید فولاد کاویان فولاد مارکت
خرید فولاد کاویان فولاد مارکت

تجهیزات فولاد کاویان

همه تجهیزات تولیدی این کارخانه بوسیله شرکت های آلمانی ساخته شده اند و نظارت و نصب آنها نیز توسط همین شرکت های آلمانی انجام شده است. این تجهیزات عبارتند از :

استند افقی با نیروی نوردی حداکثر ۳۰۰۰ تن
استند عمودی به جهت ایجاد یک نواختی و کنترل لبه های محصول
قیچی گرم بر اسلب
موج گیر جهت کنترل عدم صافی ورق
قیچی گرم بر ورق

ساخت فولاد در فولاد کاویان

در فولاد کاویان مواد اولیه یا اسلب از عرضه کنندگان داخلی یا خارجی خریداری می گردد. سپس در کوره ها تا دمای ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد ذوب شده و به واحد پوسته زدایی انتقال می یابند. در این واحد توسط آب فشار قوی اسلب ها پوسته زدایی شده و سپس وارد واحد نورد می شوند و در این واحد ضخامت ورقها کاهش می یابد. از اشعه گاما برای اندازگیری ضخامت ورقها استفاده می شود.

هر ورق پیش از خارج شدن از شرکت کاویان ، تست های کنترل کیفی نظیر بازرسی سطحی ، شکلی وابعادی بر روی آن ها انجام می شود.

ورق سیاه

یکی از مهم ترین محصولات این شرکت ، ورق نورد گرم یا همان ورق آهنی سیاه است که در سایزها و ضخامت های مختلفی تولید می شود و میتوان به ورق های سیاه در ضخامت های ۸ تا ۴۰ و در ابعاد ۶۰۰۰*۱۲۵۰ و ۶۰۰۰*۱۵۰۰ اشاره کرد. البته باید این نکته را در نظر داشت که بزرگترین تولید کننده ورق سیاه در ایران شرکت فولاد مبارکه اصفهان است و فولاد کاویان در رتبه بعد از آن قرار دارد.

ورق سیاه محصول خروجی نورد گرم است که در دو حالت رول فرم و فابریک به فروش می رسد. البته ورق سیاه کارخانه کاویان در نوع فابریک است و قیمت آن نیز با توجه به وزن و ضخامت آن متغیر است.

کاربرد ورق سیاه

ورق سیاه کاربردهای بسیاری دارد از جمله ساختمان سازی ، ساخت تانکر و مخازن و غیره . برای مطاله بیشتر ورق سیاه و همچنین برای دریافت به روز قیمت ورق سیاه به صفحه اختصاصی آن مراجعه کنید.

ورق فابریک همان ورق برش خورده است که به در خواست مشتری در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شود. یکی از موثرترین موارد در تعیین قیمت محصولات فولادی ، وزن و چگالی آن محصول است، از این جهت فرمول محاسبه وزن ورق آهن به این صورت می باشد:

طول *عرض*ضخامت* چگالی آهن= وزن ورق آهن

در نتیجه شما با داشتن طول و عرض و ضخامت ورق مورد نظر خود و ضرب کردن آن در چگالی آهن که معادل 7.85 است، میتوانید وزن ورق آهن را محاسبه کنید.

به طور مثال: وزن ورق آهن 1 میل به طول و عرض 1متر*2متر = 15.7 kg

فولاد مارکت با بیش از ده سال سابقه در زمینه فروش تخصصی انواع ورق آهن و محصولات فولادی ، عرضه کننده محصولات شرکت فولاد کاویان است و شما می توانید این محصولات را بدون واسطه و با کمترین قیمت در فولاد مارکت تهیه کنید. برای خرید فولاد کاویان با کارشناسان ما در فولاد مارکت در ارتباط باشید.

Contents

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *