لوگو فولاد فایکو
برای خرید فولاد فایکو با کارشناسان ما در فولاد مارکت تماس بگیرید

شرکت فولاد البرز ایرانیان که در صنعت فولاد ایران با نام تجاری فایکو شناخته می شود ، در سال 1393 در استان مازندران و در شهر ساری تاسیس گردید و با احداث این مجتمع عظیم فولادی رونق خاصی در منطقه ایجاد شد. این مجموعه با ظرفیت تولید سالیانه بیش از ۱,۵ میلیون تن از انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی ، در رده بزرگترین تولیدکنندگان مقاطع فولادی گرم در کشور و منطقه قرار گرفته است. این مجموعه هم اکنون به مدیریت آقای مهندس عقیل شریفی (نائب رئیس) و مهندس قاسم خلیل خلیلی رئیس هیئت مدیره اداره می شود. خرید فولاد فایکو بسیار رایج است.

محصولات تولیدی این مجموعه در دو خط تولید مجزا با ظرفیتهای جداگانه ۷۵۰ هزار تن تولید می گردد. محصولات فولاد فایکو مطابق با کلیه استانداردهای ملی تولید می شود. بخشی از محصولات شرکت فولاد البرز ایرانیان به منظور مصارف و نیاز داخلی روانه بازار می شود و مازاد محصولات به بازار جهانی صادر می گردد. و در این بین عوامل مختلفی هم دخیل هستند از جمله : دسترسی بی واسطه به شاه راه تهران – مشهد ، وجود ایستگاه اختصاصی ریل آهن متصل به شبکه سراسری ریلی کشور ، پست اختصاصی گاز طبیعی با ظرفیت ۱۰،۰۰۰ متر مکعب و خطوط تولید تمام اتوماتیک و هوشمند مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات روز دنیا و همچنین ایستگاه اختصاصی ریل آهن متصل به شبکه سراسری ریلی کشور.

 

محصولات تولیدی شرکت فولاد البرز فایکو

فولاد البرز فایکو
برای خرید فولاد البرز فایکو با ما تماس بگیرید

این کارخانه نیز مانند شرکت فولاد کویر کاشان ، محصولات متنوعی تولید میکند که عبارتند از :

  • انواع میلگرد ساده و آجدار در سایزهای مختلف
  • ناودانی های مدل UPN و UPE
  • تیرآهن های ساختمانی مدل IPE و IPN
  • ای بال مساوی و غیرمساوی از ارتفاع ۸۰ تا ۳۲۰ میلی متر

 

میلگرد کارخانه فولاد فایکو
میلگرد کارخانه تولید فولاد فایکو
برای خرید میلگرد فایکو با ما تماس بگیرید

یکی از بهترین و مرغوب ترین میلگردهای کشور توسط شرکت فولاد البرز ایرانیان فایکو تولید میشود.  این کارخانه دارای گواهی نامه کنترل کیفی محصولات فولادی از جمله میلگرد می باشد که نشان دهنده تعهد شرکت و تضمین کیفیت محصولات است. برای مشاهده قیمت میلگرد فایکو می توانید به صفحه های میلگرد ساده و میلگرد آجدار فولاد مارکت مراجعه کنید.

 

قیمت میلگرد تابع عوامل مختلفی است از جمله نوسانات بازار فولاد و ابعاد میلگرد یعنی طول و ضخامت آن . همچنین از دیگر پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت میلگرد مقدار پوشش آپوکسی میلگرد است که باعث افزایش قیمت میلگرد میشود. وظیفه پوشش آپوکسی محافظت از میلگرد در برابر خوردگی در محیط های خورنده مانند دریا می باشد، البته مشروط بر اینکه این پوشش هیچ کونه ترک یا شکستگی نداشته باشد به طوری که سطح میلگرد کاملا کاور شده باشد و در معرض خوردگی قرار نگیرد. همچنین این نکته را نیز مدنظر داشته باشید که خرید یک تن میلگرد به صورت عمده اغلب نسبت به خرید همان یک تن به صورت شاخه ای، مقرون به صرفه تر خواهد بود.

 

تیرآهن کارخانه فولاد فایکو

یکی دیگر از پر فروش ترین محصولات فولاد فایکو تیرآهن آن میباشد .  تیرآهن های کارخانه فولاد فایکو بر اساس استانداردهای روز دنیا به دو صورت IPE و IPN با ظرفیت سالیانه ۱۵۰۰۰۰ برای تیرآهن های I شکل و ۱۵۰۰۰۰ تن برای تیرآهن های H شکل در خصوص مصارف ساختمانی تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می شوند. این مجموعه تیرآهن ها را در سایز های مختلفی تولید و عرضه میکند که عبارتند از : تیرآهن 14 ، تیرآهن 16 ، تیرآهن 18 ، تیرآهن 20 ، تیرآهن 22 ، تیرآهن 24 . تیرآهن نیز مانند سایر مقاطع فولادی تابع عوامل متعددی است و تیرآهن فایکو نیز مستثنا از این قاعده نیست. تخمین قیمت تیرآهن فایکو به مواردی چون استاندارد تولید، شکل ، وزن و ابعاد تیرآهن یعنی طول و ضخامت آن بستگی دارد. البته تاثیر این دو عامل بر روی قیمت یکسان نمی باشد و اغلب تأثیر ضخامت کمتر از طول است.

 

همان طور که در ابتدا گفته شد کارخانه فولاد فایکو از مراکز معتبر تولید و عرضه مقاطع فولادی مانند نبشی ، ناودانی ، میلگرد ساده و آجدار و انواع تیرآهن H و I شکل در ابعاد، اشکال و مشخصات متنوع میباشد . همچنین با توجه به دارا بودن ظرفیت بالای تولید سالیانه ، در زمره بزرگترین تولیدکنندگان مقاطع گرم ایران و منطقه قرار گرفته است . محصولات فولادی بعد از خروج از خط تولید به صورت تمام اتوماتیک به مرحله کنترل کیفی هدایت می شوند. پرسنل حاذق این بخش، محصولات را با بررسی خواص شیمیایی، مکانیکی و متالوژی مورد ارزیابی و آنالیز قرار می دهند تا از کیفیت محصولات تولیدی اطمینان حاصل کنند.

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *