کارخانه تولید فولاد بوهلر(BÖHLER) | خرید فولاد بوهلر – فولاد مارکت

  لوگو شرکت تولید فولاد بوهلر

 

یک قرن نوآوری Bohler company- folad market

کارخانه فولاد بهلر ( BÖHLER ) در مارس 1914 آغاز به کار کرد. این کارخانه در یک منطقه اقتصادی قرار دارد که امروزه بسیاری از تجارت ها و صنایع نوآورانه، امکانات تحقیقاتی و انجمن های مهم در همان منطقه جمع آوری می شوند.

بخش اول کارخانه فولاد بهلر در سال 1915  قادر به شروع تولید بود و در سال 1919 بیش از 2500  نیروی کار داشت.

 

نوآوری سنت دارد

جرقه همه اینها در سال 1870 خورد: برادران آلبرت و امیل بوهلر که آلمانی بودند، فولاد خود را از کاپفنبرگ اتریش، با شرکت بازرگانی Gebrüder BÖHLER & CO که در وین تاسیس شده بود، توزیع کردند. در سال 1894 میلادی فولاد را به دست آوردند، آن را به تولید مدرن رساندند و گسترش دادند. در آن زمان هم مانند امروز، کیفیت عالی فولاد عامل اصلی موفقیت به حساب می آمد. این اساس یک شرکت بود که تنها چند سال بعد تبدیل به یک مترادف برای بهترین فولاد ابزار شد.

 

اولین بخش مدیریت کسب و کار

شرکت فولاد بهلر اولین کارخانه تولید فولاد در اروپا بود که در سال 1929 یک بخش مدیریتی کسب و کار در دوسلدورف آلمان ایجاد کرد. این بخش تحقیقات دقیقی را پیرامون مطالعات کارخانه، کار و جریان کار انجام داد. نتایج بدست آمده برای تایین عملکرد دست مزد استفاده می شد.

 

زمان جنگ و پیش از آن

در سال 1933 گسترش وسیع کارخانه آغاز شد و بعدها به تولید جزئی جنگ افزارها انتقال پیدا کرد. در سال های آخر جنگ، بخشی از تولید به دلیل بمبگذاری های متفقین مجددا به اتریش منتقل شد.

 

دوره پس از جنگ

در مارس 1945 میلادی کارخانه دوسلدورف توسط نیروهای آمریکایی اشغال شد. در 25 آوریل، حدود 300 کارگر کار خود را از سر گرفتند.

عملیات منظم تولید فولاد در سال 1947 پس از حذف شدن شرکت از لیست جداسازی شروع شد.

 

 

کارخانه و ماشین آلات تولید فولاد بوهلر

گسترش تولید

برای حفظ رقابت ، سرمایه گذاری های بزرگ بین سال های 1960 و 1970 ایجاد شد. در سال 1980 کارخانه حدود 3.700 کارمند داشت.

 

ادغام UDDEHOLM و  BÖHLER

در سال 1991، ادغامگر گروه BÖHLER اتریش و گروه UDDEHOLM سوئد یک روند تجدید نظر رادیکالی برای محل دوسلدورف را مشخص کرد. توافق حاصل شده بر این اساس بود که ظرفیت تولید کافی برای گروه جدید در مکان های موثرتر در اتریش و سوئد وجود داشت.

در نتیجه، کارخانه فولاد و آهنگری دوسلدورف در سال 93/1992 بسته شد.

 

گسترش فعالیت های فروش

شرکت فولاد بهلر در دوسلدورف فعالیت های فروش را گسترش داد و یک جهت گیری استراتژیک جدیدی از شرکت آلمانی را توسعه بخشید.

 

سال 2005

یک سیستم انبار دینامیک پیشرفته کاملا اتوماتیک افتتاح شد.

 

محصولات کارخانه بوهلر عبارتند از:

یک
  • فولاد نسوز: فولاد نسوز 310 که در استاندارد DIN آلمان با نام فولاد 1.4841 شناخته می شود دارای مشخصه X15CrNiSi25-20 در میان فولادها می باشد.استحکام فولادهای نسوز تا دمای ۶۰۰ درجه سانتیگراد به هم نمی ریزد و تا دمای ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد از خود مقاومت نشان می دهد.این خصوصیات اغلب به دلیل وجود عنصر کرومCr در فولاد است.از فولاد نسوز برای ساخت ورق های نسوز و مقاوم به دمای بالا، لوله‌های تاسیسات دیگ‌های بخار و مبدل های حرارتی، پره‌ ی توربین‌های گازی و بخاری، سوپاپ دود موتورهای احتراقی و… استفاده می‌شود.
دو
  • فولاد سردکار: فولاد سردکار 2210 که به میل نقره ای نیز معروف می باشد از دسته فولادهای آلیاژی سردکار می باشد که در استاندارد بهلر با نام فولاد k510 شناخته می شود و با مشخصه 115CrV3 در میان فولادها معروف است.اين فولادها قابليت حفظ سختي در دماي بالا را ندارند اما در دماهاي پايين مقاومت سايشي بالايي دارند. عمق سختي پذيري بالا بوده و اعوجاج کمي در حين عمليات حرارتي دارند. احتمال ترک برداشتن در اشکال پيچيده حين عمليات حرارتي وجود دارد. استفاده براي برش در دماهاي پايين مقرون به صرفه تر است.
سه
  • فولاد بلبرینگ:این فولادها در قطعاتی که باید در تنش های عمودی و بصورت استاتیکی و دچار بار زیاد و سایش زیاد باشند واصطلاحا باید تنش های موصوم به تنش لحیدگی را تحمل نمایند بکار گرفته میشوند.مثل ساچمه ها غلطک ها مفاصل سوزن ها یاتاقان ها. این فولاد ها دارای ۲۵۰ c نیز تقریبا سختی حرارت را حفظ میکنند (با اندکی کاهش). این فولاد ها جزو فولاد های پر کربن و در بعضی از آن ها پر آلیاژ میباشد کروم بیش تر از ۱۶% میباشد .
چهار
  • استنلس استیل:استنلس استیل یا فولاد ضد زنگ زمانی اتفاق می افتد که استیل حاوی حداقل 10.5 درصد کروم باشد. زیرا کروم پس از ترکیب با اکسیژن هوا اکسید کروم تشکیل میدهد که لایه ای روی استنلس استیل بوجود می آید. این لایه دیده نمی شود ولی باعث می شود ارتباط بین هوا و فلز از بین رفته و استیل سالم بماند. مقدار کروم بیشتر و نیز برخی دیگر از عناصر موجود در آلیاژ شبیه نیکل و مولیبدن این لایه را تقویت کرده و خاصیت ضد زنگ بودن آن را افزایش می دهد.برخی خواص استنلس استیل ها عبارتند از: مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت در برابر حرارت، عمر طولانی و مفید و ظاهر جذاب.
پنج
  • فولاد ضد زنگ مارتنزیتی و فریتی: این فولادها نیز مانند استنلس استیل ها از درصد کروم بالایی  (تا ۲۷٪) برخوردارند و خاصیت مغناطیسی دارند. مقاومت به خوردگی خوبی دارند ولی انعطاف پذیریشان از فولادهای ضدزنگ آستینتی کمتر است. فولادهای ضدزنگ فریتی با سردکاری سخت می‌شوند و قابل عملیات حرارتی نیستند. این دسته از فولاد ها اغلب برای کاربردهای غیر سازه‌ای مانند لوازم آشپزخانه و لوازم تزیینی خودرو مورد استفاده قرار می گیرند.
شش
  • فولاد ضد زنگ دوپلکس: پس از مشخص شدن ضعف ها و کاستی های فولادهای زنگ نزن آستنیتی،فریتی و مارتنزیتی، این کارخانه دسته ای از فولادهای دو فازی یا دوپلکس را به مردم معرفی کردند که دارای مقاومت به خوردگی فوق العاده و همچنین تنش تسلیم بسیار بالا هستند که حدود دو برابر فولاد های زنگ نزن آستنیتی متداول است.
  • فولاد آلیاژی SPK: فولاد SPK یک فولاد آلیاژی سردکار است که در نامگذاری قدیم بهلر SPK و طبق نامگذاری جدید بهلر k100 نامگذاری شده است. فولادهای SPK کروم بسیاری دارند که این ویژگی باعث شده است آنها از مقاومت در برابر سایش بسیار خوبی برخوردار باشند. فولاد بهلر همچنین توانست با کمی تغییر در عناصر پایه فولاد SPK ،  فولادهایی همچون SPK R و SPK NL را تولید کنند که هرکدام کاربرد و خواص ویژه خود را دارند.
  • فولاد ابزار گرمکار: بوهلر به عنوان تولید کننده پیشرو فولاد ابزار در سراسر جهان، بر روی حل و فصل مشکلات مشتریان در ساخت ابزارآلات متمرکز است. یکی از بزرگترین اولویت های ما فولاد ابزارهای گرم کار است.فولاد ابزار های گرم کار فولاد ابزارهای آلیاژی هستند که  برای پروژه هایی که دمای سطح کار معمولا بیشتر از 200 درجه سانتی گراد است مورد استفاده قرار میگیرند. در طول انجام پروژه ، ابزار به طور مستقیم در تماس با مواد گرمی است که دمای آنها حداقل 200 درجه سانتی گراد است. علاوه بر بار گرما طولانی مدت، تنش دیگری نیز بدلیل تغییرات دوره ای دما بر فولاد ابزار وارد می شود.فولاد ابزار برای چنین کاربردهایی، باید بتواند نسبت به استحکام مکانیکی و سایشی جهانی که معمولا در فولادهای ابزار اتفاق می افتد، مقاومت کند.

 

فولاد مارکت نمایندگی فولاد بهلر در ایران است و برای خرید فولاد بهلر شادآباد و اطلاع از قیمت فولاد بهلر برای انواع محصولات ، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. همچنین می توانید برای فروش فولاد بهلر و دریافت مشاوره رایگان نیز با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید. در فولاد مارکت شما می توانید انواع محصولات فولاد بوهلر را با کمترین قیمت و بدون واسطه دریافت کنید.

Contents

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *