ورق استیل آینه ای | خرید ورق استیل آینه ای – فولاد مارکت

ورق استیل آینه ای

ورق های فولادی در قالب ورق استیل ضد زنگ آینه ای تولید و عرضه می شوند. استیل های ضد زنگ آینه ای دارای جلای بسیار عالی می باشند که می توانند بوسیله استنلس استیل ها تولید شوند. در ابتدا باید بگیم که ورق استیل طرح ها و انواع مختلفی دارد که قیمت ورق استیل آینه ای با توجه به طرح و رنگ و شفافیت آن متغیر است و در هنگام خرید ورق استیل آینه ای حتما باید به این نکته توجه کنید. خبر خوب اینکه انواع طرح ورق استیل آینه ای در فولاد مارکت موجود است و شما می توانید برای خرید ورق استیل آینه ای با کمترین قیمت و بهترین کیفیت با ما در ارتباط باشید.ورق استیل آینه ای-فولاد مارکت

ورق استیل سوپر آیینه یا سوپر میرور بدون هیچ گونه عیب و نقص ، و فاقد هرگونه خط و خش و لکه ای است و درست مثل یک آینه واقعی،  دارای ویژگی های بازتابی است. استیل میرور می تواند بوسیله ماشین آلات ورق فلز معمولی تولید، بسته بندی ، نورد، و منقوش شود.

ویژگی های بازتاب دهنده فولاد ورق استیل آیینه ای، باعث ایجاد نور و فضا می شود که به راحتی قابل ساخته شدن است. برخلاف آینه های شیشه ای، سوپر میرورها می توانند در محیط های آماده سازی غذا، سقف سازی ومناطق مخصوص پیاده روی، مدارس، زندان ها و محیط های پر رفت و آمد دیگر استفاده شوند، زیرا آنها هرگز نمی شکنند.

کاربرد ورق استیل آینه ای

ورق استیل آینه ای-میرور- فولاد مارکتاگر در مناطق عمومی از آینه های شیشه ای معمولی استفاده می کنید و از میزان خطر آن آگاه هستید، احتمال دارد که آینه های ضد زنگ نشکن بتوانند خطر ایجاد آسیب ها را کاهش دهند.

همچنین این امکان را به شما می دهد که بسیاری از چشم اندازهای باغ را با این محصول طراحی کنید تا بتوانید نور و فضا را نیز به آن اضافه کنید.

سوپر میرورها برای نورپردازی صحنه نیز مورد آزمایش قرار گرفته اند و نتیجه حاصل مثبت بود ، که به جای استفاده از نورهای ضعیف، نورهای پرقدرت  که دمای بسیار بالایی تولید می کنند  به سمت بالا بروند و از سوپر آینه انعکاس پیدا کنند تا یک فضای نورپردازی متفاوتی ایجاد شود.

استنلس استیل آینه ای-فولاد مارکتاستیل آیینه ای 304

نوعی ورق استیل آیینه ای، از ورق استیل ضدزنگ 304 که شماره 8 نام دارد درست می شود. ورق استیل ضد زنگ 304 ،شماره 8 دارای یک سطح بسیار جلا داده شده  است و برای ایجاد ویژگی بازتاب در آن از پوشش یا مواد اندود استفاده نشده است. به منظور محافظت از آینه در هنگام ساخت و نصب ، این نوع ورق استیل آینه ای،  با دو لایه پی وی سی محافظت می شود ؛ بنابراین مقاومت بسیار زیاد ورق استیل میرور در برابر خوردگی و ضد زنگ بودن آن دلیلی است برای اینکه از این ورق به عنوان یکی  از پرکاربرد ترین ورق های مهندسی استفاده شود.

ورق استیل آینه-میرور. فولاد مارکتاستنلس استیل های آینه ای کاربردهای بسیار فراوانی دارند که در صنایع تزیینی، آسانسور و حتی نمای داخلی ساختمان ها از آن ها استفاده می شود. از انواع ورق استیل دکوراتیو می توان به ورق های استیل آینه ای در دو رنگ نقره ای و طلایی (گلد)  اشاره کرد که در ضخامت های مختلف قابل عرضه هستند و از این بین خرید و فروش ورق استیل آینه ای طلایی و ورق استیل دکوراتیو بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همچنین برای اطلاع از قیمت انواع طرح ورق استیل آینه ای می توانید با مشاوران فروش فولاد مارکت تماس بگیرید.

خرید ورق استیل آینه ای

در فولاد مارکت انواع ورق استیل آیینه ای در ابعاد استاندارد کارخانه یا مطابق با ابعاد و اندازه های مد نظر شما عرضه می شود. برای سفارش و خرید ورق استیل آینه ای و اطلاع از قیمت ورق استیل آینه ای میتوانید به صورت آنلاین یا حضوری اقدام کنید. همچنین برای فروش ورق استیل آینه ای و یا دریافت مشاوره رایگان میتوانید با ما تماس بگیرید.

قیمت ورق استیل آینه ای

تاریخ به روز رسانی 1402/04/19

قیمت (ریال)واحدبرندحالتسایزضخامتنامکد
 14.700.000شاخهتایوانشیت2440*12200.6ورق استیل آینه ای8520

 

Contents

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *