فولاد آساب

خرید فولاد آساب

فولاد آساب موجود در انبار فولاد مارکت شرکت فولاد آساب در سال 1945 برای عرضه فولاد ابزار با کیفیت بالا در سوئد شکل گرفت، که به  استانداردهای کیفیت مشهور است. دفتر مرکزی فولاد آساب سوئد در سنگاپور است ، و  در حال حاضر نزدیک به 50 دفتر فروش آساب(ASSAB) در آسیا فعالیت می کنند که بهترین فولاد موجود در بازار را عرضه می کنند. علاوه بر ارائه بهترین خدمات در زمینه تجهیزات متالورژی و مهارت فنی،  آساب در راه حل های فولاد ابزار در آسیا پیشگام و رهبر است

 

آساب (ASSAB)  شبکه توزیع را برای Uddeholm – تولید کننده پیشرو در صنعت فولاد جهان با بیش از 300 سال تجربه در صنعت فولاد ابزار- ایجاد کرد. این دو شرکت با هم خدمات ممتاز شرکت های چند ملیتی (MNCs) را در سراسر بخش های کلیدی صنعتی در بیش از 90 کشور جهان به عهده دارند.

خدمات آساب

آساب (ASSAB) یک راه حل جامع یکپارچه را فراهم می کند که با نیازهای صنعت با دقت بالایی مطابقت دارد. این مجموعه شامل محصولاتی از طیف گسترده ای از فولاد ابزار، فولاد مورد نیاز برای اجزاء و سایر محصولات فولادی با کیفیت است. آنها برای صنایع متنوعی مانند خودرو، الکترونیک، لوازم خانگی، بسته بندی، ساخت و ساز، دریایی و بازیافت طراحی شده اند.

علاوه بر آن، آساب (ASSAB)  خدمات پیشرفته با ارزش افزوده را به منظور افزایش تقاضا برای ابزارهای با کارایی بالا

ارائه می دهد. همچنین عمر طولانی تر محصولات آساب (ASSAB) منافع هزینه ای را برای اقتصاد کلان به ارمغان می آورد. این رویکرد جامع، آساب را در ارائه راهکارهای بهینه سازی ابزار، شریک انتخاب شما می سازد.

همانطور که قابل توجه است تمرکز بی وقفه آساب (ASSAB)  در تحقیق و توسعه برای کمک به مشتریان با تولید ، گسترش و توزیع محصولات با ویژگی های پیشرفته در کنار هم قرار دارند.

هر کجای این زنجیره فراوری که هستید – سازنده ابزار ، کاربر ابزار ، یا کاربر نهایی – خودتان را برای چالش بعدی فولاد آماده کنید.

فولاد مارکت نمایندگی فولاد آساب تهران را داراست و شما می توانید انواع فولاد آساب را با کمترین قیمت ارائه می دهد. فولاد آساب میتواند طبق استانداردهای کارخانه باشد یا مطابق با ابعاد مورد نیاز شما بریده شود. برای خرید فولاد آساب و اطلاع از قیمت فولاد آساب و همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. یکی دیگر از خدمات فولاد مارکت خرید فولاد آساب است شماست لذا برای فروش فولاد آساب خود می توانید با ما تماس بگیرید!

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *