خرید فولاد کاشان

مجتمع فولاد کویر کاشان شرکت بازرگانی بین المللی سپید فراب کویر در سال 1379 توسط سهامدارارن شرکت بودا تاسیس گردید. در ابتدا این شرکت صرفا در جهت تجارت و بازرگانی فعالیت داشت و با گذشت زمان و شناخت صحیح بازار و نیازهای اقتصادی منطقه ، نسبت به تغییر ماهیت فعالیت به شکل تولیدی اقدام نموده و در نتیجه شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر بستر تولید و رونق اقتصادی و اجتماعی منطقه را با خود به ارمغان آورد.

در سال 1381 این شرکت اقدام به احداث یک واحد نورد میلگرد فولادی کرد و تولید رسمی آن از سال 1386 آغاز گردید. فولاد کویر کاشان در زمینه تولید محصولات صنعتی و ساختمانی فعالیت چشمگیری دارد و دارای چندین تقدیر نامه در زمینه های گوناگون است . و بدلیل کیفیت بسیار خوبی که دارد همیشه جزء پرطرفدار ترین محصولات در بازار بوده است و همیشه خرید فولاد کاشان پرتقاضاست. دفتر مرکزی آن در اصفهان و کارخانه آن واقع در کاشان میباشد.

 

محصولات صنعتی فولاد کویر کاشان

وایر راد فولاد کویر کاشاناز جمله محصولات صنعتی شرکت بازرگانی بین المللی سپید فراب کویر میتوان به کلاف صنعتی آن اشاره کرد که حدودا دو سال از تاریخ تولید آن میگذرد . این کلاف صنعتی در انواع مختلفی تولید می شود که عبارتند از :

  • راد کم کـربن
  • وایر راد کربن متوسط
  • راد پر کربن

 

محصولات ساختمانی فولاد کویر کاشان

مجتمع فولاد کویر در حال حاضر یکی از بزرگترین قطبهای تولید کننده میلگرد در کشور میباشد که با سرمایه خصوصی راه اندازی شده و با وجود اینکه کمتر از یک دهه از زمان تولید آن می گذرد ، در حال حاضر تامین کننده بخش عظیمی از میلگرد مورد نیاز کشور خصوصا در بخش های زیربنایی و پروژه های کلان کشوری و کارخانه های صنعتی بنام میباشد.

همچنین یکی از مهم ترین دغدغه های این شرکت حفظ محیط زیست است به همین دلیل با تولید میلگردی با حداقل مقاومت تسلیم آن 420 MPA و وزن 500 MPA  توانسته است وزن مصرفی در سازه های بتنی را کاهش دهند ، در نتیجه با تولید و مصرف میلگرد کمتر ، محیط زیست آسیب کمتری خواهد دید.

میلگرد کویر کاشان در  حال حاضر تولیدات فعلی شرکت کویر کاشان میلگرد های ساده و آجدار و به صورت کلاف و شاخه به شرح زیر  میباشند:

  • A4 ( آجدار 500)
  • A3 (آجدار 420)
  • A1 ( آجدار 240)
  • کلاف آجدار 8 تا 16 میلیمتر
  • کلاف ساده 5.5 تا 16 میلیمتر

 

ویژگی و مزایای محصولات فولاد کویر کاشان

عوامل بسیاری فولاد کویر کاشان را به یکی از اصلی ترین قطب های تولید میلگرد و سایر محصولات ساختمانی در کشور تبدیل کرده است به طوری که قیمت میلگرد کویر کاشان امروز به یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت سایر مصالح ساختمانی تبدیل شده است. برای اینکه تنها چند مورد از این مزایا را بدانید می توان به عوامل زیر اشاره کرد :

داکتیلیتی و جوش پذیری

محصولات صنعتی فولاد کویر کاشان محصولات فولاد کویر کاشان علاوه بر استحکام بالا از داکتیکی بسیار خوبی برخوردار میباشد. و بعضا ازدیاد طول بدست آمده در آزمایش محصولات آج 500 این شرکت در حد A2 ( آج 340) می باشد. و این یعنی محصولات این شرکت علاوه بر استحکام بالا از از قابلیت جوشکاری مناسب و مقاومت بالا در برابر خستگی و بارهای سیکلی و دینامیکی و ضربه ای برخوردار هستند.

مجموعه فولاد کویر کاشان با انتخاب پیشرفته ترین تجربیات روز دنیا و استفاده از تجربیات کارشناسان داخلی و خارجی و ایجاد امکانات ازمایشگاهی ، در تلاش برای تولید میلگرد های آجدار با خواص بسیار خوب از جمله داکتیلیتی بالا میباشد.

 

شکل ظاهری

برای کاهش تنش و خستگی در میلگرد فولاد کویر دست به اقدام جدیدی زده است بدین صورت که با انتخاب آج دوکی شکل از نوع جناقی ، توانسته اند آج ها را طوری بر روی غلطک تعبیه کنند که به هیچ وجه آج های عرضی و طولی بهم نزدیک نگردد و فواصل تعیین شده مطابق با استانداردها باشد که در نتیجه گیرایی بیشتری بین بتن و فولاد ایجاد خواهد شد.

همچنین در جهت کنترل مستمر محصول جهت تغییر شکل و پایداری محصول ، آزمایشات بسیاری از جمله آنالیز شیمیایی ، تست های مکانیکی و متالوگرافی بر روی محصول انجام میگردد . دقت و صحت تجهیزات فولاد کویر کاشان به گونه ای است که به عنوان یک آزمایشگاه مرجع در منطقه انتخاب شده است.

 

حمل و نقل

تحویل سریع و به موقع یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب این مجموعه میباشد. به همین منظور فولاد کویر 50 دستگاه تریلی را در اختیار مجموعه قرار داده است تا علاوه بر بالا بردن ظرفیت ارسال روزانه میلگرد ، انعطاف پذیری خود را در برابر خدمات رساندن به مشتریان نیز افزایش دهد.

از دیگر ویژگی های فولاد کویر کاشان ، تعرفه حمل و نقل آن است . به طوری که 30 تا 50 درصد کمتر از تعرفه سایر شرکت های تولید فولاد میباشد. و برای تحویل میلگرد به مشتریان در ساعات خاص شبانه روز حتما هماهنگی های لازم با آنها انجام می شود.

 

مجتمع فولاد کویر کاشان در مجموع ، کاملترین سبد میلگرد کشور از نظر شاخه و کلاف ، ساده و آجدار بودن توسط مجموعه فولاد کویر کاشان تولید و عرضه میگردد. همچنین امکان پذیرش سفارش طول های متغیر بین 9 تا 12 متر باتوجه به دستگاه های مدرن برش و بسته بندی شرکت نیز میسر است. این موضوع میتواند کمک چشمگیری به کاهش هزینه های پروژه کند.

خبر خوب اینکه با توجه به استقبال گسترده مردم از میلگرد های کویر کاشان ، این مجتمع در صدد توسعه خط تولید دوم خود برآمده و در آینده بسیار نزدیک شاهد راه اندازی دومین خط تولید میلگرد فولاد کویر کاشان خواهید بود.

برای خرید فولاد کاشان می توانید با کارشناسان ما در فولاد مارکت در ارتباط باشید. فولاد مارکت ارائه دهنده انواع فولاد با انواع ضخامت می باشد.

[custom-related-posts title=”مطالب مرتبط” none_text=”None found” order_by=”title” order=”ASC”]

Contents

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *