کارخانه ذوب آهن اصفهان – فولاد مارکت

مجتمع فولاد ذوب آهن اصفهان

ذوب‌آهن اصفهان اولین و بزرگترین کارخانه تولیدکننده فولاد ساختمانی و ریل در ایران و بزرگترين توليد كننده محصولات طويل در خاورميانه است. این کارخانه در سال 1350 در جنوب غربی اصفهان به بهره برداری رسید. این مجموعه بزرگ انواع مقاطع فولادی صنعتی و ساختمانی را با ظرفیت 3 میلیون و 600 هزار تن فولاد ، تولید و صادر میکند.همه فعالان این حوزه حداقل یکبار نام آن را شنیده اند. کارخانه ذوب آهن اصفهان نقش مهمي در شكل گيري ديگر صنايع فولادي ايران ايفا نمود.به همين دليل ، لقب مادر صنعت فولاد كشور را به خود اختصاص داده است.

محصولات کارخانه ذوب آهن اصفهان به بیش از 23 کشور مختلف آسیایی ، اروپایی و آفریقایی صادر میشود.  فرآورده هاي توليدی آن را با علامت اختصاری ESCO بر روي بال تيرآهن و بين آج هاي ميلگرد مي توان شناسايي نمود. همچنین از محصولات کارخانه بزرگ ذوب آهن اصفهان در پروژه های وسیعی مانند برج میلاد ، سدهای بزرگ ، نیروگاه های هسته ای بوشهر و البته که در ساخت مترو مورد استفاده قرار گرفته است.

محصولات تولیدی ذوب آهن اصفهان

تیرآهن بال پهن فولاد ذوب آهن اصفهان
  • انواع تیراهن ساده و هاش : تيرآهن بال نيم پهن موازي(IPE) و بال پهن موازي (H)

  1. تيرآهن های بال باريك شيبدار توليدي شركت سهامي ذوب آهن اصفهان ، مطابق با استاندارد ملي ايران به شماره 3277 و مطابق با استانداردهاي DIN1025-1  درمشخصات ابعادی، جرم و مقادیر ایستایی ، EN10024 ساخته و عرضه میشود.
  2. تيرآهن های بال نیم پهن موازی توليدي شركت سهامي ذوب آهن اصفهان با علامت مشخصه I-2  بر اساس استاندارد ملي ايران به شماره 1791 و مطابق با استانداردهای DIN1025-5  در ابعاد، جرم و مقادیر ایستایی ، EN10034 ساخته میشود.
  3. تیر آهن هاي گرم نوردیده بال پهن موازی با وزن متوسط (I- 5) در شركت سهامي ذوب آهن اصفهان بر اساس استاندارد ملی ایران ISIRI 14484  ومطابق با IPB و استانداردهای DIN1025-2  در ابعاد، جرم و مقادیر ایستایی EN10034 تولید میشود.
  • انواع میلگرد ساده و آجدار و میلگردهای سایز بالا

ميلگردهاي توليدي شركت سهامي ذوب آهن اصفهان به صورت ساده يا آجدار در دو نوع متفاوت دوكي و يكنواخت و مطابق با استاندارد ملي ايران به شماره 3132  به بازارعرضه مي گردند.

  • ناودانی

ناوداني هاي گرم نورديده بال شيبدار و بال موازي در شركت سهامي ذوب آهن اصفهان مطابق با مشخصات زيربراساس استانداردهاي ملي ايران به شماره 4477-1 و 4477-2 و معادل با استانداردهاي  EN10279 , DIN1026-1  2 ,  GOST8240  در ابعاد، جرم ومقادیر ایستایی ، و رواداری ها,  EN10025-2  درمشخصات فنی تولید می گردد

  • نبش هاي گرم نورديده بال مساوي
  • آهن اسفنجی
  • انواع کلاف های صنعتی بنا به سفارش مشتری
  • ریل
  • مفتول و شمش های ساختمانی :

شمش ها به طول 4 تا 12 متر قابل تولید بوده و در صورت توافق قبلی، تولید بر اساس آنالیز شیمیایی و سایر مشخصات فنی مورد نیاز مشتری امکان پذیر می باشد.

شمش های فولاد ذوب آهن اصفهان موجود در فولاد مارکت

به طور کلی تولیدات مجموعه ذوب آهن اصفهان را میتوان به سه دسته زیر دسته بندی کرد

صنعتی (کلاف های صنعتی ) 

فولادی (انواع تیرآهن و میلگرد و غیره)

فرعی ( چدن جامد، قطران، گسيلن، تولوئن، بنزن ) 

فولاد مارکت نماینده فروش انواع محصولات شرکت ذوب آهن اصفهان نظیر تیرآهن ساده و هاش و همینطور میلگرد ، نبشی و ناودانی میباشد. شما مشتریان عزیز میتوانید لیست به روزترین قیمت محصولات این کارخانه را دریافت کنید. همینطور میتوانید برای خرید و فروش محصولات فولاد ذوب اهن ، با مشاوران تخصصی فروش ما در ارتباط باشید.

 

Contents