شرکت صنایع هفت الماس | خرید فولاد هفت الماس – فولاد مارکت

خرید فولاد هفت الماس

شرکت صنایع هفت الماس
لوگو شرکت صنایع هفت الماس

 شرکت صنایع هفت الماس در سال 1375 با هدف توليد انواع ورق گالوانيزه، نورد سرد، استنلس استيل (فولاد زنگ نزن) و ساير مقاطع فولادی تاسیس گردید. این شرکت در سال ١٣٨٢ با ظرفيت اسمی سالانه ١٠٠٠٠٠ تن ورق گالوانيزه با ضخامت ٣/٠ تا ٢ ميليمتر و عرض ١٠٠٠ و ١٢٥٠ ميليمتر به بهره برداری رسيد و امروز شرکت صنایع هفت الماس دومین تولید کننده ورق گالوانیزه  در کشور است. تولیدات این کارخانه ضمن تامین ورق برای خط تولید گالوانیزه هفت الماس بخش‌هایی از بازار مصرف داخلی و صادرات بین امللی را نیز تامین می‌کند. خرید فولاد هفت الماس به دلیل اعتبار آن رایج است.

هم اكنون آزمايشگاه‌های مجهز شركت صنايع هفت الماس با اخذ گواهينامه تائيد موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتی ايران توانایی ارائه خدمات آزمايشگاهی جهت انجام آزمون‌های مختلف بر روی انواع ورق و مقاطع فولادی، گالوانيزه به روش گرم پيوسته و … را دارا می‌باشد.

محصولات

از انواع محصولات شرکت صنایع هفت الماس می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • 1. ورق اسید شویی شده
  • 2. ورق نورد سرد
  • 3. ورق گالوانیزه
  • 4. ورق رنگی
  • 5. لوله و پروفیل
  • 6. ورق اسیدشویی شده

اسیدشویی (Pickled and Oiled)  فرآيند تميز كردن كلاف فولادي از زنگار،‌ روغن و گرد و خاك است تا بتوان روي فلز، نورد سرد را انجام داد. ورق گرم نوردیده طی این فرایند، پوسته زدایی شده تا به کیفیت مناسب جهت استفاده بعدی برسد. محصولات اسیدشویی شرکت هفت الماس به صورت کلاف می باشد و در موارد مختلفی از جمله اسکلت خودرو، ابزار یراق ، تولید مخازن گاز و لولا و اتصالات کاربرد دارد.

  • ورق نورد سرد

ورق نورد سرد شده یا همان ورق روغنی از عملیات نورد سرد محصولات فولادی که قبلاً تحت عملیات نورد گرم قرار گرفته و پوسته زدایی شده اند به دست می آیند. محصولات ورق روغنی هفت الماس به صورت کلاف ، ورق مسطح و کلاف نواری شده می باشد. ورق های روغنی کاربرد بسیاری دارند از جمله تولید لوازم آشپزخانه ، صنایع روشنایی ، رادیاتور سازی و …  همچنین یکی از مهم ترین گرید ورق روغنی ، ورق ST12 می باشد. برای مشاهده قیمت ورق روغنی هفت الماس می توانید به صفحه اختصاصی آن مراجعه کنید.

  • ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه ورق آهنی است که کاربرد فراوان آن برای کسی پوشیده نیست . همچنین مقاومت به خوردگی و ساییدگی خوب و عمر طولانی این محصول، ورق گالوانیزه را به یکی از پرمصرف ترین ورق های آهن بدل کرده است. ورق گالوانیزه در صنایع مختلفی از جمله صنایع ساختمانی ، عمرانی ، الکتریکی ، خودرو سازی و لوازم خانگی کاربرد دارد. محصولات گالوانیزه شرکت هفت الماس به صورت کلاف ، ورق مسطح ، ورق فرم دار و کلاف نوار بری شده به فروش می رسد. برای مشاهده قیمت ورق گالوانیزه هفت الماس و توضیحات بیشتر این محصول میتوانید به صفحه اختصاصی ان مراجعه کنید.

  • ورق رنگی

این ورق با ضخامت های 0/2 تا 1/25 میلی متر و عرض های مختلف تا 1250 میلی متر در کارخانه هفت الماس تولید می شود. ورق رنگی نیز نوعی ورق آهن است که عنصر پایه ان گالوانیزه است. ورق های رنگی در کوره پخته می شوند و رنگ هم در همانجا به انها اضافه می شود، به همین دلیل رنگ آنها ثابت است. علاوه بر این، برای جلوگیری از خوردگی ورق ها و همچنین افزایش انعطاف پذیری و شکل دهی ورق گالوانیزه، روی پوشش رنگ یک لایه فلز روی به ورق ها افزوده می شود. شرکت هفت الماس ورق رنگی را به صورت کلاف، ورق مسطح و ورق فرم دار که همان ورق شیروانی است عرضه می کند. قیمت ورق گالوانیزه رنگی هفت الماس را می توانید در سایت فولاد مارکت مشاهده کنید و خرید خود را به صورت حضوری و آنلاین انجام دهید.

  • لوله و پروفیل

لوله و پروفیل های تولیدی شرکت صنایع هفت الماس به دسته کلی تقسیم می شوند : لوله و پروفیل روغنی / لوله و پروفیل گالوانیزه / لوله و پروفیل گالوالوم.

ورق نورد سرد (ورق روغنی) هفت الماس موجود در انبار فولاد مارکت

وزن ورق های هفت الماس را نیز مانند وزن سایر آهن آلات می توانید از طریق فرمول محاسبه وزن ورق آهن که در ادامه بیان شده است محاسبه نمایید. از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت ورق هفت الماس می توان به چگالی ورق، میزان ضخامت ورق و ابعاد ورق اشاره کرد.

فرمول محاسبه وزن ورق آهن:

طول *عرض*ضخامت* چگالی آهن= وزن . در نتیجه شما با داشتن طول و عرض و ضخامت ورق مورد نظر خود و ضرب کردن آن در چگالی آهن که معادل 7.85 است، میتوانید وزن ورق آهن را محاسبه کنید.

به طور مثال: وزن ورق آهن 1 میل به طول و عرض 1متر*2متر = 15.7 kg

با دانستن  نحوه محاسبه وزن ورق آهن شما میتوانید قیمت ورق آهن 1 میل تا 1000 میلی متر را با توجه به وزن آن به راحتی بدست بیاورید.

فولاد مارکت با بیش از ده سال سابقه تخصصی در زمینه فروش محصولات فولادی بدون واسطه و با بهترین کیفیت و کمترین قیمت است. شما میتوانید قیمت های به روز محصولات هفت الماس را در سایت فولاد مارکت مشاهده کنید. چنانچه قیمت محصول مورد نظر خود را در سایت مشاهده نکردید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید!

Contents

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *