ورق استیل طرح دار | خرید ورق استیل طرح دار – فولاد مارکت

ورق استیل طرحدار-فولاد مارکتورق استیل طرحدار

در میان محصولات فلزی ساخته شده از جنس استنلس استیل (ورق) ، ورق های استیل طرح دار ( ورق استیل طرح دار دکوراتیو ) معمولا در قالب برجستگی یا طرح های سه بعدی توسط بافت نورد یا تحت فشار قرار گرفتن شکل می گیرند. طرح برجستگی می تواند فقط در یک طرف باشد. و در طرف دیگر یک سطح مسطح صاف یا به شکل طرح های سه بعدی که به صورت جفت کنار یکدیگر قرار می گیرند، باشند. ورق های استیل طرح دار در کارخانه های تولیدی یا توسط پردازنده های متخصص ، با استفاده از نورد های طرح دار یا نورد های دارای بافت برای ایجاد ویژگی های سطح ورق، توسط نورد سرد تولید می شود. خرید ورق استیل طرح دار به علت زیبایی و دوام آن رایج است.

در فولاد مارکت انواع ورق استیل طرح دار و ورق استیل طلایی طرح دار در ابعاد استاندارد کارخانه یا مطابق با ابعاد و اندازه های مد نظر شما عرضه می شود. برای سفارش و خرید ورق استیل طرح دار و اطلاع از قیمت ورق استیل طرح دار میتوانید به صورت آنلاین یا حضوری اقدام کنید.همچنین برای فروش ورق استیل طرح دار و یا دریافت مشاوره رایگان نیز میتوانید با ما تماس بگیرید.

قیمت ورق استیل طرحدار

تاریخ به روزرسانی : 1402/04/19

قیمت (ریال)واحدبرندحالتسایزضخامتنامکد
 2.610.000شاخهتایوانشیت2440*12200.4ورق استیل طرحدار6673

 مشخصات ورق استیل طرح دار

جدول 6 از BS EN 10088-2، فقط ورق و صفحات طرح داری که طرف دیگر آن صاف است را پوشش می دهد. این می تواند 1M باشد اگر بوسیله نورد گرم ورق یا صفحه تولید شده باشد. و یا می تواند 2M باشد اگر توسط نورد سرد ورق یا صفحه تولید شده باشد. اتمام فرایند 1M با الگوهای صفحات چکشdurbar) )، که در صفحات طبقات مورد استفاده قرار می گیرد، مشخص می شود. اتمام فرایند 2M در BS EN 10088-2 تعریف شده است که دارای یک بافت نرم تر برای پروژه های معماری است. طراحی خاص الگوها در استاندارد تعریف نشده است. به طور مشابه طرح های دارای بافت از طریق ضخامت تولید شده در نورد های جفت، در انواع مختلف طرح ها در دسترس هستند که باید در این زمینه با پیمانکاران توافق شود.

عکس ورق استیل طرح دار موجود در انبار فولاد مارکت انواع طرح

طرح های شامل سطوح انعکاسی کم، طرح های منظم مانند الماس و طرح های راه راه و غیره، به کمک رول های سبک خش دار  و رول های عمیق تر به صورت رندوم (با محدودیت تکرار نورد) تولید می شوند .که این می تواند کاملا انتزاعی باشد یا مانند مواد دیگر ازجمله دانه چرم یا پارچه های بافته شده باشد. نمونه هایی از این ها را می توان در راهنمای معماران برای فولاد ضد زنگ یافت (SCI-P-179) . طرح ها معمولا با مواد نورد سرد با 2D، 2B و 2R به کار برده می شوند و می توان آنها را در ترکیب با طیف وسیعی از فرآورده های رنگی مورد استفاده قرار داد تا طیف وسیعی از پوشش ها و بافت ها تولید شود. قیمت استیل طرحدار با توجه به کاربرد و اندازه متغیر است.

سطوح نورد فلزی پرداخت نشده که به عنوان 2F در جدول 6 BS EN 10088-2 تعیین می شود، به جای رول های جلایی که برای تولید 2B صاف به کار می روند، اینها توسط ‘ skin pass’ نورد تخت فولاد ضد زنگ بر روی رول های خرد شده تولید می شوند. 2F به عنوان یک سطح مات یکنواخت غیر انعکاسی توصیف شده است.

انواع طرح های ورق استیل طرحدا موجود در انبار فولاد مارکت تطابق پرداخت در نواحی روکش دار بزرگ

ورق های استیل طرح دار نورد شده معمولا دارای برخی جهت گیری های بصری هستند که می توانند در مناطق بزرگ روکش دار که از صفحات بسیاری تشکیل شده است جدا شوند. اگر این ورقها در جهت نورد نصب نشوند، پس از آن تحت شرایط نور خاص، برخی از پانل ها ممکن است ظاهر نامطلوب متفاوت داشته باشند. برای جلوگیری از این اتفاق، تولید کننده فولاد باید جهت نورد را درخلاف جهت تمام ورق ها علامت گذاری کند.

کاربردهای ورق استیل طرح دار ضد زنگ

نورد سرد ورق های استیل طرح دار ضد زنگ معمولا در گرید های مختلف که شامل 1.4301,304 و 1.4401,316 می شوند، در دسترس هستند، و  بیش از آنچه انتظار می رود باعث افزایش قدرت و سختی ورق (پانل) می شود. این نوع فولاد به طور قابل توجهی سخت می شود، و به قدرت خود افزوده و از این رو سفتی پانل های فولادی ضد زنگ طرح دار را افزایش می دهد.

همچنین این افزایش قدرت می تواند در حفظ وزن ورق های استیل ضد زنگ طرح دار نیز مورد استفاده قرار گیرد.

ورق استنلس استیل طرح دار موجود در فولاد مارکتسطح ورق استیل طرح دار دکوراتیو همچنین می تواند تاثیر بصری اثرات خارج از هوا که گاهی اوقات بر روی ورق های بدون طرح دیده می شود را نیز مهار کند. این امر باعث می شود ورق های فولادی ضد زنگ طرح دار به ویژه برای ویژگی های داخلی و خارجی پوشیده شده مفید باشند. علاوه بر این، سطح متلاشی شده و سخت کار شده از این نورد و یا دستگاه فشرده سازی نیز کمک می کند تا جلوه های خط و خش را بپوشاند. این کار باعث می شود که این پوشش ها به ویژه برای مناطق با سطح تماس بالا مانند درب های بالابر، پانل های پوششی و پانل ها و همچنین سایر نقاط تماس ساختمان مانند پانل های دیواری، روکش های ستون، کیوسک های فروش و غیره مناسب باشد.

طرح های همراه با بافت ضخیم نیز می توانند برای کاهش اصطکاک لغزش در برنامه های کاربردی استفاده شود. مانند ماشین آلات غذا و نوشیدنی و تجهیزات توزیع، میزهای سوپرمارکت، ماشین آلات عکاسی و غیره مفید باشند. در مقایسه با ورق فولاد ضد زنگ مسطح، ورق های طرح دار نیز باعث اتلاف حرارت می شود و از این رو می تواند برای کاهش دمای سطح پوشش وسایل خانگی که گرما تولید می کنند استفاده شود.

خرید ورق استیل طرح دار

برای خرید ورق استیل طرحدار ، استعلام قیمت استیل طرحدار و یا هرگونه سوال درباره نحوه فروش استیل طرحدار می توانید به فولاد مارکت مراجعه کنید. توجه داشته باشید که پیش از نهایی کردن خرید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از آخرین قیمت بازار خبردار شوید.

 

Contents

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *