کاربردهای رایج فسفربرنز

کاربردهای رایج فسفربرنز

کاربردهای رایج فسفربرنز: فسفربرنز برای ساخت بسیاری از قطعات صنعتی استفاده می شود. فسفربرنز آلیاژی از مس است که قلع و فسفر دارد. این مواد باعث می شود سیالیت مذاب آن بیشتر شود و امکان ریخته گری آن آسانتر شود. در این بلاگ پست به تعدادی از محصولات و کاربردهایی که فسفربرنز برای آنها ایده آل است می پردازیم. در ویکی پدیا درباره فسفربرنز بیشتر بخوانید.

خواص متداول فسفربرنز

فسفربرنز یک فلز قوی و ارتجاعی است که آن را برای محصولاتی با مقاومت در برابر خستگی ، سایش و خوردگی مناسب می کند. در اینجا برخی از ویژگی های فسفربرنز آورده شده است:

  • مقاومت دربرابر خوردگی و خستگی
  • هدایت الکتریکی خوب
  • محصولی عالی برای عملکرد قدرت
  • ضریب اصطکاک پایین
  • دانه ریز
  • خاصیت ارتجاعی عالی
کاربردهای رایج فسفر برنز
کاربردهای رایج فسفر برنز

کاربردهای رایج فسفربرنز

معمولا فسفربرنزها در ساخت فنر، بست و پیچ و مهره استفاده می شود. این قطعات باید دربرابر خستگی و سایش مقاومت کنند و در عین حال خاصیت ارتجاعی بالایی داشته باشند.

این ماده برای فرایندهای قالب گیری مانند پانچ پرس، خم شدن و کشیدگی ایده آل است. فسفربرنز به دلیل عملکرد بالا، قابلیت پردازش و اطمینان شناخته شده است.

فسفربرنز و موسیقی

فسفربرنز یک ماده محبوب برای سیم های گیتار آکوستیک است. این سیم ها علاوه بر طول عمر، باعث ایجاد تن صوتی گرم می شوند. این آلیاژ در ساخت ساکسیفون هم استفاده می شود.

خرید از فولاد مارکت

برای خرید ورق فسفربرنز، لوله فسفربرنز، شش پر فسفربرنز و میلگرد فسفر برنز با تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده مشاوره رایگان به شما هستند.

Contents

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *